هر کسی توتمی دارد!که با آن عشق می ورزد، دوست می دارد، می پرستد، مینالد، دعا می کند، می گرید، اشک می ریزد، انتظار می کشد، صبر می کند، اخلاص می ورزد، ارزش می نهد، درد می کشد، رنج میبرد، ایثار می کند، می گدازد.از او زیبائی هایی را که طبیعت ندارد، نیکی هایی را که منطق نمی فهمد، قداستی را که از جنس این ✿♥☂♥❤دهلران شهر فراموش شده♥...
ما را در سایت ✿♥☂♥❤دهلران شهر فراموش شده♥ دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 22 تاريخ: شنبه 27 خرداد 1396 ساعت: 15:09